Game History
Round: 1 Purchase Units - Americans Americans buy nothing; Remaining resources: 0 PUs; Turn Complete - Americans Americans collect 20 PUs; end with 20 PUsCombat Hit Differential Summary :
Hvis nogle skulle være i tvivl, så er det ruslands tur:-)
@Toyls said in Axis and Allies drengenes fog of war spil:
Hvis nogle skulle være i tvivl, så er det ruslands tur:-)
Får jeg også en kopi af mappen?
@scousemart Du får når de røde har rykket.
@Bjergmose Ok, men jeg tænker bare, det kunne være skønt at se hvad sket…
@scousemart det er vel hele pointen at man ikke ved hvad der er sket? Altså i hvert fald hvad modstanderen har gjort af indkøb etc? Ellers er FOW jo lidt ligegyldigt… :) Jeg er stort set færdig med Rusland, jeg skal bare lige have afklaret en enkelt ting med GM inden jeg sender save. :)
@Makalakalane Selvfølgelig, men jeg spiller Axis, så tænker bare at følge tingerne. Det skulle være i orden for dig og Raimo at se hindandens kort? Måske… :wink:
@scousemart Det er kun fordi jeg ikke gad og sidde og rense et map til akse-siden før Rus01.
Du er med på klumpen om lidt :-)
@Bjergmose Oki doki… :grinning:
Efter runde 1 hvor der kan være ubekendte skal jeg jo ha map efter combat moves men inden terningerne rulles.
Hvis, eller rettere når jeg kommer til at fucke op og sende et forkert map til de forkerte folk så ligeså snart I opdager det så luk det igen. For det er med at holde tungen lige i munden og som ham sundhedsmanden Søren siger “Der er lavet fejl og der vil blive lavet flere fejl” :-)
@Bjergmose Ligepræcis disse ord har han fra Raimos Bryllups tale:-)
Troede egentlig du var for fuld til at kunne huske noget fra min bryllupstale:lying_face:
@Maxiheimer det sku da rigtigt, min fejl😉
Må have været fra bryllupsnatten så😂
Nu burde UK01 være på plads.
go´nat :muscle:
Så har Italien rykket…med vanlig italiensk bravour ;-)
Det engelske og franske fly bliver pænt på jorden!
@Maxiheimer blir der gået på London??
@Makalakalane said in Axis and Allies drengenes fog of war spil:
ir der gået på London??
nej kun bombet
Får I alle en test dice server email lige nu?
yup…mails på cc siger det burde de