Here is russia 1. I could not use the Forum connection, but since there is no combat, should not be a problem.
Hope we can fix things tomorrow.
TripleA Turn Summary for game: World War II Global 1940 2nd Edition, version: 4.0
Game History
Round: 4
Purchase Units - ANZAC
ANZAC buy 2 infantry, 1 submarine and 1 transport; Remaining resources: 0 PUs;
Combat Move - ANZAC
1 artillery, 1 cruiser, 1 infantry and 1 transport moved from 33 Sea Zone to 43 Sea Zone
ANZAC take 35 Sea Zone from Japanese
1 infantry moved from 43 Sea Zone to Borneo
1 artillery moved from 43 Sea Zone to Borneo
Combat - ANZAC
Battle in Borneo
Non Combat Move - ANZAC
1 destroyer and 1 submarine moved from 62 Sea Zone to 33 Sea Zone
Place Units - ANZAC
1 transport placed in 54 Sea Zone
2 infantry placed in Queensland
1 submarine placed in 62 Sea Zone
Turn Complete - ANZAC
ANZAC collect 14 PUs; end with 14 PUs
Trigger ANZAC 1 Control Original And Malaya: ANZAC met a national objective for an additional 5 PUs; end with 19 PUs
Objective ANZAC 2 Control Strategic Islands: ANZAC met a national objective for an additional 5 PUs; end with 24 PUs
Combat Hit Differential Summary :
IGEN kom jeg til at poste! Sorry drenge! Det sidder bare i fingrene…
Får tidligst kigget på maps i morgen aften :-)
Det er simpelthen så neglebidende spændende at man ikke kan se hvad modstanderen har stående. især til søs hvor der kan rykkes længere! Jeg har flere gange brugt spionage, med blandet succes.
Bortset fra besværet og ventetiden, er det virkelig en spændende måde at spille på, og spillet får en helt ny dimension!!
@Maxiheimer helt enig, og som tidligere soldat, så er det meget realistisk, at størstedelen af tiden er ventetid😂🤣😂
Sad lige og tænkte mens jeg editede at det her gør jeg ikke igen :face_with_rolling_eyes:
Kunne dog godt finde på at GM et live spil.
Hehe… Kunne godt forestille mig at der er mareridt-agtigt meget arbejde i det…
Det ville være et outstanding move af dig hvis du vil tage den tjans!!
Is it the calm before the storm? 😉
Vi venter vist alle i spænding på at David udfolder sine strategiske evner:)
@Maxiheimer Det lyder spændende… 😉😁
Jeg sendte savegame ud igår. Anzac og Frankrig har lige afgjort hele spillet og sendt aksen i knæ. De indser det bare først om 4-5 runder. :) Tænker gamemaster har munden fuld, så vi må være tålmodige. Det bliver ikke ligefrem lettere, jo mere action der opstår.
David, har aksen ikke været i knæ hele tiden…:joy: :joy: :joy:
it was the calm after en sjælden druktur…har ligget lig hele dagen :dizzy_face:
Teenager🤣🤣
@Bjergmose
Hvor drikker du henne og mangler i ikke en 9xmand😂😂😂😂
Kan man nasse sig til lidt info?
Hvor meget gik tyskerne på med på den engelske flåde i middelhavet? og hvor meget overlevede?
ved ikke om det skal udledes af terning-mails…det skal vi lige være enige om
Jamen er det ikke bare lidt skørt at jeg skal sidde og kigge det igennem? Reelt set må de allierede vel vide hvad de bliver angrebet af, og hvor meget de skyder ned
Havde vi siddet ved brættet, havde vi jo alle set hvad kampen bestod af?