It’s rare to see dice that bad, wow 🤯
Axis and Allies drengenes fog of war spil
-
Er på job fredag lørdag søndag så der er kun lige lidt hul igennem ved 23-tiden :-)
har sendt map til Jeppe :-) -
@Bjergmose har sendt map retur i morges😉
Troede du arbejde hjemmefra. (Havde låst et par stykker inde på badeværelset😂)
-
Det har Bjergmose da også - det er bare 15 årige thailandske piger:stuck_out_tongue_winking_eye:
-
Lige en strøtanke - Kunne den her måde at spille på ikke være sjov at afprøve når vi engang kan spille på brættet igen? Altså samme setup med en GM, og så 2 spil… Kan ikke rigtig vurdere om der bliver for meget ventetid, eller om GM kan overskue det?
-
@Maxiheimer det lyder rigtig sjovt, men det vil nok kræve 3 spil… Ellers skal GM rende sindssygt meget frem og tilbage og skrive ned… Blir et kæmpe arbejde, som jeg lige ser det for mig?
-
Du har helt ret david - der skal være et “master spil” ellers forsvinder overblikket nok hurtigt
-
@Maxiheimer @Makalakalane lyder en rigtig god idé men kunne GM måske bruge en bærbar med TripleA til at passe spillet?
-
@scousemart det er måske en mulighed. Det er stadig en hel del arbejde, uden pause, hvor man ikke selv får lov til at spille. Men jeg kunne måske godt finde på at melde mig til tjansen. Må lige overveje det, for det er godt nok mange timer uden at man selv er i aktion og uden at man kan gå til og fra som det passer én.
-
@Maxiheimer kan afsløre der skal anførselstegn om både “15-årig” og “piger”
-
Med det rette setup behøver man ikke et masterbord.
Bordene skal jo bare vinkles så GM kan se bord 1 til venstre og bord 2 til højre.
Men måske rart med pc som back-up.
Der tror jeg at jeg ville foretrække battelmap der er mindre og husker jeg som nemmere at edite. -
TripleA Turn Summary: ANZAC round 3
TripleA Turn Summary for game: World War II Global 1940 2nd Edition, version: 4.0
Game History
Round: 3 Purchase Units - ANZAC ANZAC buy 1 destroyer, 1 factory_minor and 1 submarine; Remaining resources: 0 PUs; Combat Move - ANZAC Non Combat Move - ANZAC 1 cruiser moved from 62 Sea Zone to 54 Sea Zone 2 fighters moved from Yunnan to Shensi 1 infantry moved from New South Wales to 62 Sea Zone 1 artillery moved from New South Wales to 62 Sea Zone 1 artillery, 1 infantry and 1 transport moved from 62 Sea Zone to 33 Sea Zone 1 destroyer moved from 62 Sea Zone to 42 Sea Zone 1 cruiser moved from 54 Sea Zone to 33 Sea Zone Place Units - ANZAC 1 factory_minor placed in Queensland 1 destroyer and 1 submarine placed in 62 Sea Zone Turn Complete - ANZAC ANZAC collect 14 PUs; end with 14 PUs Objective ANZAC 2 Control Strategic Islands: ANZAC met a national objective for an additional 5 PUs; end with 19 PUs
Combat Hit Differential Summary :
-
SHIT - kom til at dele Anzacs tur! Vær søde ikke at smugkigge! :) Så er spillet vidst sjovest ;)
-
Ja tak - indien scrambler med 2 fighters
-
Er det ved at være usa’s tur🤔
-
;dice 6:
-
;dice d6:
-
:dice 6:
-
:dice d6:
-
:dice 1d6:
-
frick…prøvede at rulle terninger i forum men kan tydeligvis ikke huske hvordan man gør.
Raimo misforstod min besked om at der var en destroyer i sz92 så den blev ikke rullet.
Jeg slår den manuelt…wait for it…angribende uk ftr…1…italiensk destroyer…1…en italiensk trannie overlevede.