• @Bjergmose OK👍. Hold k… det fylder meget oppe i hovedet det her spil. Man bliver jo nærmest afhængig… Det går ikke i længden 😂.
    Jeg tror jeg kører videre kun på tripleA og pakket spillet ned.

• @Enigma De får sgu for mange penge de italienere😣
    Nå, får ikke spillet i aften - vil prøve at få sovet😴💤💤💤

• @Enigma det fylder alt for meget i mit hoved. formålet med spillet var at vise dig hvordan det fungerede og da det er opnået smider jeg håndklædet i ringen. jeg har fået en reminder hvorfor det var jeg ikke spillede tripleA mere…jeg har ikke tålmodighed til at spille pr. email og heller ikke evnen til at lade det ligge når jeg venter på moves.
    ftf tænker jeg at høre om John (og Martin) stadig er frisk d. 11/5 for den uge har jeg ferie så det passer mig bedre.

• TripleA Turn Summary: ANZAC round 7

TripleA Turn Summary for game: World War II Global 1940 2nd Edition, version: 3.9

Game History

Round: 7

Purchase Units - ANZAC
            ANZAC buy 1 destroyer and 3 infantry; Remaining resources: 0 PUs; 

Combat Move - ANZAC

Non Combat Move - ANZAC
            3 fighters moved from Queensland to Java

Place Units - ANZAC
            3 infantry placed in Queensland
            1 destroyer placed in 62 Sea Zone

Turn Complete - ANZAC
            ANZAC collect 10 PUs; end with 10 PUs
            Objective ANZAC 2 Control Strategic Islands: ANZAC met a national objective for an additional 5 PUs; end with 15 PUs

Combat Hit Differential Summary :

Savegame

• @Bjergmose Nu spillede jeg lige runden færdig for en ordens skyld ;-).
    Lidt øv og selvfølgelig OK. Det har været vildt sjovt og spændende at spille med dig og jeg havde håbet på flere af slagsen. Du har jo stor erfaring med det og kender dig selv. Skulle du alligevel få lyst er jeg klar igen - og så må jeg også lære at lægge det fra mig mellem trækkene. Det gør det ikke ud for et rigtigt spil, men jeg er blevet bidt af det som en mulighed for at få spillelysten styret en gang imellem.
    Mht. til at mødes, så mener du den 11/5 i stedet for den 18/5? Altså jeg kan og vil gerne, men der var jo ikke så stor tilslutning den dag. Jeg synes dog godt man kan spille tre og kører gerne for det. Vi kan jo kaste det ud i forum. Jeg har ikke hørt fra Andreas fra Svendborg så måske du lige skal snakke med ham.
    Tak for spillet!!!

• TripleA Turn Summary: French round 7

TripleA Turn Summary for game: World War II Global 1940 2nd Edition, version: 3.9

Game History

Round: 7

Combat Move - French

Non Combat Move - French
            1 cruiser moved from 110 Sea Zone to 91 Sea Zone

Turn Complete - French

Combat Hit Differential Summary :

Savegame

• @Enigma vi er jo 4 d.11/5. så ku vi spille i Odense. Jeg er også frisk på at stille spillet op d.18/5 med allan men så har jeg fået dækket global-kløen indtil efteråret.
    jeg skrev til Andreas at du havde skrevet men ingen respons. der er faktisk en del der skriver at de vil komme og spille med en dag men de dukker aldrig op.

• @Bjergmose Jeg er med på den 11. Er det så ikke bedre at droppe den 18. og i stedet spille den 15. juni, hvor vi også er fire? For at sprede det lidt ud…

• @Enigma ellers sku vi spille 6/4 hos Johnny og så d. 11/5 hos dig. vil gerne prøve at holde Johnny og Martin inde i varmen. og så ser jeg lige på juni for den begynder at se swamped ud for mig. vi kan også godt starte et global mere hvor jeg er allied. så rykker jeg kun en gang om dagen ligemeget hvad. så tror jeg jeg kan holde global-arms-længde-princippet.

• OK. Skriver du ud mht. den 6/4 og 11/5? Enig i at holde Johnny og Martin inde i varmen. Jeg er dog i tvivl om, om vi kan holde på Martin - jeg har ikke hørt fra ham et stykke tid.
    Og så ser vi om der kan åbne sig en mulighed i juni.
    Lad os bare prøve at starte et nyt spil på tripleA hvor jeg tager aksen. Det er også længe siden nu… Jeg synes bare vi aftaler, at vi spiller fuldstændig uden tidspres - vi trækker når det passer ind i kalenderen og så skidt med om det tager lang tid. På samme måde som sidst eller pr. e-mail?

Suggested Topics

• 4
  • 38
  • 50
  • 26
  • 90
  • 89
  • 140
  • 356
Axis & Allies Boardgaming Custom Painted Miniatures

140

17.5k