Moin,
ich hätte Lust zu spielen. Ich habe 1940 Global Second Edition, Anniversary Edition und 1914. Hast du noch Interesse?
@Enno hoi Enno, ik ken triple-A niet en zetten emailen lijkt me op een potje dat weken duurt, of heb ik het mis? Maar er is vast wel een mouw aan te passen. Ik heb misschien al 12 jaar niet gespeeld en heb a&a nu ik in lockdown zit weer gevonden bij het opruimen van de kast.
@MayorWoody Hey Tjeerd. Gemiddeld duurt een pot ongeveer 2 weken. Het is ook mogelijk een paar uur online te spelen en dan op een ander moment weer verder te gaan. Ik raad je aan eens te kijken naar TripleA op
https://triplea-game.org/download/
Het opsturen van een zet is niet meer dan een klik op de knop, en de savegame kan heel makkelijk weer vanuit een email geopent worden. Daarnaast is het opzetten en het spelen van een beurt uiteraard heel snel, omdat het op de computer goed wordt bijgehouden allemaal.
Maar het is niet voor iedereen. Voor mij zijn live-games echter heel moeilijk, zelfs zonder het Corona virus.
Laat me weten als je het een keer wilt proberen. Welke versies heb je gespeeld? Nu ik met Global begonnen ben sinds een jaar, vind ik dat ook verreweg de beste versie.
@Enno hoi man, sorry voor de lange pauze.
Ik ken eigenlijk alleen classic. Triple A heb ik bekeken maar dat is niks voor mij. Een beetje tempo in het spel houd ik wel van. En het echte werk, niet online.
Is Memoir44 niks voor jou? Korte potjes. Ik ben er weg van!
Tjeerd
@MayorWoody Hey Tjeerd. Ik vind het juist wel fijn om wat langer over de beurten te doen en de ondersteuning van de computer, vandaar mijn voorkeur voor async online spelen. Ik kan je ook Axis & Allies Online (op Steam) aanraden; veel potjes worden heel snel gespeeld.
Woon in Duitsland aan de grens met NL.
Hoi, ik woon in Herveld (bij Arnhem/Nijmegen) en speel/heb alle edities van A&A. Het zou leuk zijn hier andere spelers te ontmoeten.
Groet, David
Zitten in deze groep ook spelers uit omgeving Drenthe?
Hey beste axis and allies spelers,
Ik zoek samen met een vriend van mij, spelers om global 1940 te spelen.
Wij wonen allebei op Urk.
Het lijkt ons leuk om een keer een potje tegen iemand anders te spelen ipv steeds tegen elkaar.
Ik hoor graag jullie reactie,
Mvg,
Cornelis Post en Jan Snoek
@Cornelis-Post ik zou hiervoor wel openstaan. U zou mij kunnen mailen op LiefferingEmiel@gmail.com of appen op 0646766379
Groeten,
Emiel
YES
I’m from Brussels
Garlick ( play also in club Les Saigneurs du Chaos in Anderlecht )
Zou ik mij ook kunnen aanmelden voor deze watsapp groep? heb al een tijd geen A&A gespeeld maar zou het graag weer spelen heb voornamelijk pacific en europe 1941 gespeeld.
@klaaslolkema hello stuur mij een email
Paar weken geleden hebben wij een G40 met 5 spelers gedaan
@klaaslolkema Hey Klaas, vanwaar ben je, regio Antwerpen of Brussel?
We have 2 members from the Netherlands - they are both represented at this forum: Cornelis Post and beserker.
They would most likely play with any of you. You should contact them asap.
Both members have been in Denmark twice to play Global 1940 Face to Face with us.
We’re coming to the Netherlands to set up a major Axis & Allies Wiking-Con Event in 2023 - to show and play the Axis & Allies Global 1940 House Rules Expansion.
This event will be announced later.
Hier Cornelis Post omgeving urk, Flevoland.
Ik en mijn kameraad zijn ook opzoek naar spelers die global 1940 second edition spelen.
Tevens is de captains house rules een serieuze en hele goede upgrade voor de spelers. Deze upgrade is simpel te verwezenlijken, en maakt het spel weer een stuk realistischer.
https://www.axisandallies.org/forums/topic/37535/the-captain-s-global-1940-house-rules-collection
@cornwallis Ik woon in Spijkenisse zuid Holland.
@klaaslolkema hoe ver van Antwerpen schat je?
@cornwallis 1,5 uur naar Antwerpen 2 uur naar Urk met de auto.
Isselburg net onder Doetinchem.
@roel Dat is helemaal ver rijden ;) dacht dat er een WhatsApp groep was om te kijken wie er een beetje bij elkaar in de buurt wonen.