@The-Bismarck hallo, zijn jullie nog steeds op zoek naar spelers? Ik speel al een tiental jaar en ben ook op zoek naar speelgenoten. Ik kom uit regio Antwerpen maar wil me gerust verplaatsen.
Mvg,
Frederik
Gezocht Axis and Allies spelers
-
Hallo iedereen,
Zijn hier nog spelers uit Vlaanderen of Nederland die het zien zitten om op regelmatige basis af te spreken voor een gezellige dag een versie te spelen? Het maakt niet uit welke versie. Antwoorden kan naar fredvoets@hotmail.com
Groetjes,
Frederik -
Hi Frederik,
There is a dutch WhatsApp group that is currently hosting 17 local enthousiasts.
DM me with your number and I’m happy to add you to the group.
-
Hallo Quirky Turtle,
Waar organiseren jullie altijd spellen met de Whatsapp groep?
-
Hi,
I am also looking for enthusiastic players. I live in Amsterdam. I haven’t played for awhile, but loved it in the past.
Cheers,
Enno -
Hi all,
The group has grown quite quickly over the past few weeks. We have people from all over the Netherlands, so finding people in your general area should be easy. Every once in a while we try to organise a bigger event where we have multiple tables.
Next session will be June 29th in Lelystad. -
@Enno ik kom ook uit Amsterdam. Overamstel.
Tjeerd van Zweeden
-
Hi Tjeerd,
Dat is dichtbij! Ik woon in Amsterdam Oost, vlakbij het Muiderpoort station.Ik ben wel weer in voor een potje. Speel je ook met TripleA? Ik heb het liefst de play-by-email mode, omdat het lastig is om veel uren vrij te maken met een jong zoontje.
Groeten,
Enno -
@Enno hoi Enno, ik ken triple-A niet en zetten emailen lijkt me op een potje dat weken duurt, of heb ik het mis? Maar er is vast wel een mouw aan te passen. Ik heb misschien al 12 jaar niet gespeeld en heb a&a nu ik in lockdown zit weer gevonden bij het opruimen van de kast.
-