@The-Bismarck hallo, zijn jullie nog steeds op zoek naar spelers? Ik speel al een tiental jaar en ben ook op zoek naar speelgenoten. Ik kom uit regio Antwerpen maar wil me gerust verplaatsen.
Mvg,
Frederik
Gezocht Axis and Allies spelers
-
Hallo iedereen,
Zijn hier nog spelers uit Vlaanderen of Nederland die het zien zitten om op regelmatige basis af te spreken voor een gezellige dag een versie te spelen? Het maakt niet uit welke versie. Antwoorden kan naar fredvoets@hotmail.com
Groetjes,
Frederik -
Hi Frederik,
There is a dutch WhatsApp group that is currently hosting 17 local enthousiasts.
DM me with your number and I’m happy to add you to the group.
-
Hallo Quirky Turtle,
Waar organiseren jullie altijd spellen met de Whatsapp groep?
-
Hi,
I am also looking for enthusiastic players. I live in Amsterdam. I haven’t played for awhile, but loved it in the past.
Cheers,
Enno -
Hi all,
The group has grown quite quickly over the past few weeks. We have people from all over the Netherlands, so finding people in your general area should be easy. Every once in a while we try to organise a bigger event where we have multiple tables.
Next session will be June 29th in Lelystad. -
@Enno ik kom ook uit Amsterdam. Overamstel.
Tjeerd van Zweeden
-
Hi Tjeerd,
Dat is dichtbij! Ik woon in Amsterdam Oost, vlakbij het Muiderpoort station.Ik ben wel weer in voor een potje. Speel je ook met TripleA? Ik heb het liefst de play-by-email mode, omdat het lastig is om veel uren vrij te maken met een jong zoontje.
Groeten,
Enno -
@Enno hoi Enno, ik ken triple-A niet en zetten emailen lijkt me op een potje dat weken duurt, of heb ik het mis? Maar er is vast wel een mouw aan te passen. Ik heb misschien al 12 jaar niet gespeeld en heb a&a nu ik in lockdown zit weer gevonden bij het opruimen van de kast.
-
@MayorWoody Hey Tjeerd. Gemiddeld duurt een pot ongeveer 2 weken. Het is ook mogelijk een paar uur online te spelen en dan op een ander moment weer verder te gaan. Ik raad je aan eens te kijken naar TripleA op
https://triplea-game.org/download/Het opsturen van een zet is niet meer dan een klik op de knop, en de savegame kan heel makkelijk weer vanuit een email geopent worden. Daarnaast is het opzetten en het spelen van een beurt uiteraard heel snel, omdat het op de computer goed wordt bijgehouden allemaal.
Maar het is niet voor iedereen. Voor mij zijn live-games echter heel moeilijk, zelfs zonder het Corona virus.
Laat me weten als je het een keer wilt proberen. Welke versies heb je gespeeld? Nu ik met Global begonnen ben sinds een jaar, vind ik dat ook verreweg de beste versie.
-
@Enno hoi man, sorry voor de lange pauze.
Ik ken eigenlijk alleen classic. Triple A heb ik bekeken maar dat is niks voor mij. Een beetje tempo in het spel houd ik wel van. En het echte werk, niet online.
Is Memoir44 niks voor jou? Korte potjes. Ik ben er weg van!
Tjeerd
-
@MayorWoody Hey Tjeerd. Ik vind het juist wel fijn om wat langer over de beurten te doen en de ondersteuning van de computer, vandaar mijn voorkeur voor async online spelen. Ik kan je ook Axis & Allies Online (op Steam) aanraden; veel potjes worden heel snel gespeeld.
-
Woon in Duitsland aan de grens met NL.
-
Hoi, ik woon in Herveld (bij Arnhem/Nijmegen) en speel/heb alle edities van A&A. Het zou leuk zijn hier andere spelers te ontmoeten.
Groet, David -
Zitten in deze groep ook spelers uit omgeving Drenthe?
-
Hey beste axis and allies spelers,
Ik zoek samen met een vriend van mij, spelers om global 1940 te spelen.
Wij wonen allebei op Urk.
Het lijkt ons leuk om een keer een potje tegen iemand anders te spelen ipv steeds tegen elkaar.Ik hoor graag jullie reactie,
Mvg,
Cornelis Post en Jan Snoek
-
@Cornelis-Post ik zou hiervoor wel openstaan. U zou mij kunnen mailen op LiefferingEmiel@gmail.com of appen op 0646766379
Groeten,
Emiel -
YES
I’m from Brussels
Garlick ( play also in club Les Saigneurs du Chaos in Anderlecht )
-
Zou ik mij ook kunnen aanmelden voor deze watsapp groep? heb al een tijd geen A&A gespeeld maar zou het graag weer spelen heb voornamelijk pacific en europe 1941 gespeeld.
-
@klaaslolkema hello stuur mij een email
Paar weken geleden hebben wij een G40 met 5 spelers gedaan -
@klaaslolkema Hey Klaas, vanwaar ben je, regio Antwerpen of Brussel?