VampyreLayer (ax) vs Enigma (al) OOB 16+

• @enigma Det var det. Godt spillet og tillykke med sejren.

• @Enigma Tak tak. Det holdt hårdt. Jeg havde faktisk regnet med, at du ville blokkere midway og sende lige nok Amerikanske fightere til Hawaii til, at jeg ikke ville kunne gå på den i næste tur, og så købe en ordentlig spand fightere, som kunne tage til Hawaii runden efter. Jeg tror stadig jeg ville vinde til sidst, men hver tur mere til Briten ville kunne give dem tid til måske at gå på Indien. Det ville selvfølgelig tage presset af Tyskland, hvis Briten og Amerika pludselig gik all-in på Japan. Og jeg tror dog stadig Japan ville kunne nå, at tage enten Hawaii eller New South Wales før Briten kunne tage Indien. Men tak for kampen. Sig til gerne til når du er klar til en ny kamp :-)

• @Enigma Jeg blev for resten lidt ærgerlig på mig selv i den runde, hvor jeg byggede industri i French Indo China og Kwangtung. Jeg troede man kunne bygge industri ude på ø’erne men det kunne man ikke :-) Og så blev jeg nødt til at placere dem to steder hvor jeg egentlig ikke var specielt interesseret i industri. Jeg nåede faktisk aldrig at bruge dem :-)

• @vampyrelayer Jeg skal nok sige til. Nu skal jeg lige have en pause. Det tager meget tid og der er en del, det skal laves på arbejdet lige nu. Det ser også ud til, at vi har fået solgt huset allerede… Vi må se om vi kan finde en dag til at spille på brættet, gerne med din ven og Martin også.

Suggested Topics

• 3
  • 18
  • 4
  • 33
  • 73
  • 50
  • 37
  • 104
Axis & Allies Boardgaming Custom Painted Miniatures

56

17.5k