@VictoryFirst Game is setup, and the bid was placed. good luck!
feltmarskal (ax) vs Enigma (al) BM3
-
-
Testing Forum poster
Test summary from TripleA, engine version: 2.5.22294, time: 10.08.50
Savegame -
Testing Forum poster
Test summary from TripleA, engine version: 2.5.22294, time: 10.18.20
Savegame -
TripleA Manual Gamesave Post: Germans round 1
TripleA Manual Gamesave Post for game: World War II Global 1940 Balanced Mod3, version: 4.0.0
Game History
Round: 1 Purchase Units - Germans
Combat Hit Differential Summary :
-
@enigma Så skulle vi være klar - håber det er det rigtige map. Du køber ind og laver combat move. Dernæst sender du et manual savegame BPEM/PBF Gamesave (under filer), hvis der er noget scrambling og andet jeg skal tage stilling til. Når din tur er færdigspillet sender du et Turn Summary til højre på skærmen. Terningerne kommer pr. mail - de sender sikkert i trash.
Held og lykke. -
@enigma scamble 111
-
@feltmarskal Du skal lige poste et manual savegame (PBEM/PBF Gamesave - under filer)
-
problemer med (PBEM/PBF Gamesave - under filer)
-
java er måske problemet
-
ja det er problemet
-
@feltmarskal Måske er din tripleA sat forkert op - har du brugt det gamesave jeg sendte dig? Har du brugt de korrekte logon-oplysninger til axisansallies.org?
Det kan også være Java.
'Jeg er nødt til at gå nu og er ikke hjemme de næste timer. Se om du kan få det til at fungere. -
ok prøve
-
@feltmarskal Har du den nyeste version af tripleA?
-
skal lige ud med børnene
-
Har prøvet forskelligt det fungeerer ikke
nu kan jeg ikke mere få ( manual savegame BPEM/PBF Gamesave (under filer)) frem det kunne jeg før -
@feltmarskal Prøv at geninstallere tripleA og åbn mit gamesave igen. Sørg for dine forum login oplysninger på tripleA er OK (brugernavn og password). Kør derefter en test inden du går ind i spillet.
-
Prøv at geninstallere tripleA og åbn mit gamesave igen
det er prøvet.
Sørg for dine forum login oplysninger på tripleA er OK (brugernavn og password).
det spør den ikke om ???
Kør derefter en test inden du går ind i spillet.
sort skærm inde in midten står der med små bogstaver
Testing file upload -
Testing Forum poster
Test summary from TripleA, engine version: 2.5.22294, time: 18.18.33
Savegame -
TripleA Manual Gamesave Post: Germans round 1
TripleA Manual Gamesave Post for game: World War II Global 1940 Balanced Mod3, version: 4.0.0
Game History
Round: 1 Purchase Units - Germans Germans buy 1 carrier, 1 destroyer and 1 submarine; Remaining resources: 0 PUs; Combat Move - Germans 1 submarine moved from 124 Sea Zone to 111 Sea Zone 1 submarine moved from 118 Sea Zone to 111 Sea Zone 1 submarine moved from 117 Sea Zone to 106 Sea Zone 1 submarine moved from 108 Sea Zone to 110 Sea Zone 1 submarine moved from 103 Sea Zone to 110 Sea Zone 1 battleship moved from 113 Sea Zone to 111 Sea Zone 1 fighter moved from Norway to 111 Sea Zone 1 tactical_bomber moved from Germany to 111 Sea Zone 2 fighters moved from Western Germany to 110 Sea Zone 2 tactical_bombers moved from Western Germany to 110 Sea Zone 1 bomber moved from Germany to 110 Sea Zone 1 bomber moved from Germany to 110 Sea Zone 1 tactical_bomber moved from Western Germany to 110 Sea Zone 1 fighter moved from Holland Belgium to 110 Sea Zone 3 armour moved from Holland Belgium to France 1 artillery, 3 infantry and 4 mech_infantrys moved from Western Germany to France 3 armour moved from Greater Southern Germany to France 1 fighter moved from Slovakia Hungary to France 1 tactical_bomber moved from Poland to France 2 artilleries moved from Holland Belgium to Normandy Bordeaux 3 infantry moved from Holland Belgium to Normandy Bordeaux 1 infantry moved from Holland Belgium to France 2 artilleries and 6 infantry moved from Greater Southern Germany to Yugoslavia 1 armour and 2 infantry moved from Slovakia Hungary to Yugoslavia 1 armour moved from Romania to Yugoslavia 1 infantry moved from Romania to Yugoslavia 1 armour moved from Poland to Yugoslavia Combat - Germans
Combat Hit Differential Summary :
-
Så fungerede det