I normally don’t do that type of stuff but because I was already a bit behind in terms of TUV I risked to bring the numbers a bit back up… but instead they skyrocketed downwards lol.
Maxi VS David
-
tyskerne kan kun nå med 7 landenheder, så den burde have god chance for at blive dyr!
-
@Maxiheimer Nå, ja havde glemt at Frankrig også kan smide 5 Inf ind :) + de 6 fighters, der burde overleve hvis Italien angriber :)
-
@Maxiheimer det blir en sjov måde at spille på haha :D Kræver dog at US presser lidt i Europa med det samme, tænker jeg? Det ka jeg også se du allerede gør. Hvad køber UK Pacific? 2 Mechs, 1 Inf og 1 Tank? ;)
-
og en fransk fighter fra UK!
UK pacific køber mechs for alle pengene
-
Ja tænker at presse på med US!
-
@Maxiheimer hehe, battlecalculator siger at Tyskland statistik set mister 10 enheder. Dvs 4 fly, 5 inf og 1 mech. Det er dyrere for England end for Tyskland ;) Men stadig sjovt
-
@Maxiheimer + hvis vi er heldige, så går Italien ikke på først… :)
-
Skal vi droppe det?
Men er det ikke et meget sjovt sats, situationen taget i betragtning?
-
@Maxiheimer jeg kan endda angribe NOrmandy med 2 inf og alle de engelske fly og ta 2 landenheder ud :)
-
@Maxiheimer lige nu siger den 0% chance for at tyskerne tar det tilbage!
-
@Maxiheimer vi gør det!
-
Genialt! Det gør udfaldet😊
-
@Maxiheimer alright - jeg deler nu her. UK Europe vil gerne rykke ale fly ind i Frankrig, som aftalt. Derudover…:
Cruiser bomber i Ethiopien
Sub som casualty ved Malta
Destroyer op og ligge ved Cypern
Carrier ned og ligge i Suez kanalen
Destroyer fra Syd Afrika til Suez Canal
1 Inf og 1 Tank fra Quebec til London
2 Inf + 1 AA Gun fra Scotland til London
Destroyer fra London til Quebec
1 Inf og 1 art fra Ontario til Quebec
2 Inf fra Syd Afrika til Rhodesia -
går du ikke på de tyske ubåde med destroyeren?
-
@Maxiheimer chancen er under 30%… Tænker det er bedre at ha en stærk kombineret flåde mod tysklands fly og flåde? Derudover, så holder man ham fra at lave ipc blokade ved bare at ligge ved Quebec. Medmindre han sætter hele sin flåde vest for London.
-
@Maxiheimer aaah sorry - tænkte ikke på amerikas både… Selvfølgelig… Fyr den af. Ryke dem gerne…
-
@Maxiheimer med Anzac tænker jeg bare at ta New Guinea og så ellers skærme den amerianske flåde fra Japans. Køber nok også bare en destroyer. Regner ikke med at nogen af øerne bliver tilgængelige for Anzac i runde 2.
-
@Maxiheimer det var godt vi satte alt ind i London. Glemte at den franske fighter ikke vil være der til runde 2, så chance for at tyskerne tar london er nu lige under 50%. Men havde jeg købt 6 inf og 1 fighter havde chancen været 65-68%. Tror det var den rette vej at gå, nu hvor vi satser på at holde Paris :p
-
De har vist givet op allerede:)
Var de nu gået på london havde det kostet alle fly, og så var frankrig i hvert fald uden for rækkevidde…
Det er fatalt at frankrig går galt for tyskland.Det er i øvrigt din tur i vores spil:)
-
@Maxiheimer så var det min tur til at lave en (knap så dyr) dejl. Skulle have flyttet mine carriers et felt. :p