Hey all,
I am new in the UK. Are there any players in the area of London?
Players Europe? Scandinavia? Denmark?
-
Hi scousemart,
Thank you for the information :-D
-
Hi,
Just out of curiosity, where are you based on Sjælland? :-) -
Haslev :-)
-
Bit out of the way for me. I’m in Nyborg. :-D
-
Hey jamen så tager vi den på dansk istedet:)
Vi har faktisk lige spillet med en fra fyn. -
Actually I’m English but live and work in Denmark (selvføgelig kan godt dansk :-P )
Sending you an email. Probably easier than writing on here… :wink: -
Jeg bor i Lyngby / Holte området nord for København og spiller typisk med 2-3 andre venner. Vi er sidst i trediverne. Andre fra Nordsjælland / København?
-
@Littorio
Se min post (1. maj) :-) -
Jeg bor i Lyngby / Holte området nord for København og spiller typisk med 2-3 andre venner. Vi er sidst i trediverne. Andre fra Nordsjælland / København?
Se min post (1. maj) :-)
-
Norway, Arendal, here.
Anyone else from Norway here? In the South of Norway?
Cheers. :)
-
Hey
Jeg er fra Brande (Midtjylland) 32 år, og jeg søger en eller flere at spille med.
Jeg spiller 1942 2nd edition, men kan lokkes til at spille andre udgaver også.Det kunne være fedt, hvis vi kan få skabt en lille gruppe i det jyske, som kan mødes og spille sammen…
Vi kan prøve at starte en gruppe op her, ellers er I også velkomne til at kontakte mig på Kasper_gjensen@hotmail.com -
@Maxiheimer Det gør jeg, bor i Tappernøje :)
-
@Guldbrand Vi spiller global i Odense d.11/5 hvis du er interesseret.
-
Tak for buddet… Desværre er den 11/5 en dårlig dag for mig, da vi har status på arbejdet om fredagen og jeg efterfølgende skal ud om lørdagen for at tjekke op og rette div. fejl.
Men en anden gang er jeg helt sikkert frisk…
Har ingen erfaringer med global, men hvordan er balancen i den udgave? Nu spiller jeg selv 1942 2nd edition med min bror, men det er voldsomt ubalanceret og de allierede får altid klø…
-
@Guldbrand global har en fordel til aksen. typisk byder vi 16-18 ipc til allies. jævner fordelen ud (afhængig af terninger og hærførere selvfølgelig). har ikke spillet så meget 42. men meget anniversary. tror ikke vi når flere spil-datoer inden sommerferien men skal nok gi lyd hvis vi når en i juli. vi spiller ca. hver tredje gang i odense (da vi er 6 stks fra sjælland og 2 fra fyn).
-
@Guldbrand Hej Jeg bor i Billund og spiller 1942 2nd, og 1940 Global, men er også frisk på andre versioner.
Har endnu ikke meget erfaring, men dog spillet et par år, med et par venner her i byen. Er lige i underkanten af 50 år.