Topic closed in favour of
https://www.axisandallies.org/forums/topic/37524/scandinavian-axis-allies-wiking-con in the Event category.
Gezocht Axis and Allies spelers
-
Isselburg net onder Doetinchem.
-
@roel Dat is helemaal ver rijden ;) dacht dat er een WhatsApp groep was om te kijken wie er een beetje bij elkaar in de buurt wonen.
-
@klaaslolkema naaaah net zo ver als vanuit Urk naar Antwerpen plus hier is het rustiger op de snelweg ;-)
-
@roel Helaas woon ik in Spijkenisse een stukje verder rijden.
-
@cornelis-post
Hi Cornelis,
Ik heb je prive-berichtje gestuurd, wellicht heb je hem al gelezen? -
Hi all,
Is er nog een groep(-je) spelers actief?
Zelf woon ik in Den Haag en wil wel weer eens A&A spelen.
Ik las in deze thread ook dat er een event georganiseerd zou worden, is dat correct?
Ik hoor graag of iemand kan, etc.
Thanks, Martijn -
Hi Martijn,
Ja, er is gelukkig inderdaad een groep fanatieke A&A’ers in Nederland actief, die regelmatig (elke 3-6 maanden) bij elkaar komt ergens (vorige maand nog in Boxtel, soms in het midden van NL), en daarnaast ook op TripleA soms afspreekt.
PM me en je kan worden toegevoegd tot de Whatsapp groep.
Cheers, Enno
-
Ik woon in Delft en sluit me graag aan bij volgende potten op 1-2 uur reizen
0636335317
-
@majorwoody
Hi Tjeerd, volgens mij heb ik jouw reply eerder gemist, sorry daarvoor.Als je ook by de whatsapp groep wilt, pm me even jouw tel nummer.
We proberen elke 3 maanden of zo ergens in Nederland te ontmoeten.
-
@enno hi Enno, beetje late reactie van mijn kant, excuus. Graag wil ik wel bij de groep. Weet niet of het altijd mogelijk is, maar wie weet.
Even een check of dit een pm is ook.
Groet, Martijn -
Kijk aan Enno, hier rekruteer jij nieuwe spelers voor onze A&A app!:+1:
-
Nickname zegt je misschien niets, maar je kent mij als Wim.
-
@goekawar inderdaad, jij hebt het er altijd over dat er meer kanonsvlees nodig is! :-)
-
@enno :+1: :+1:
-
I live in Leuven, near brussels. I’ve been playing online a bit lately and that got me missing sitting around a table with beer and humans. I have a friend in Halle that likes to play too.
-
@8d88 hallo, ik ben van Willebroek. Welke versies speel je online? Wij spelen global 1940 2nd edition.
-
@cornwallis online speel ik 1942 2nd edition op Steam.
-
@cornwallis Been playing 1942 se online (I’m gold ranked as axis and silver as allies atm, so about average skill I’m guessing), been messing around a bit with different versions on TripleA and tabletop simulator too, but I’m still not quite used to either of those interfaces, but I’d be willing to give it more of a try.
I’m curious about the anniversary edition, global 1940, and Bloodbath. I’ve only played one game of global 1940 (first edition) and that was some time ago.
What platform do you play on?
-
@8d88 you´re not Belgian i assume?
I´ve played almost every version in real life and on Triple A.
Tomorrow we´re playing global 39 version by HBG.
You´re up for a game of global 40 in real life some day? -
@cornwallis Yeah, I’m Canadian (engelstalig, maar Nederlands is ook geen probleem). and yeah, would be cool to play some global 40 sometime. I’ll send you my contact info.