are is it all just TALK among Geeks
Open for lots of AA42 games at TripleA or anyother format
Come on, come on!!
Hello, I am interested in a friendly G40 game play by email. I am a beginning/intermediate level player. My email is black1hj@cmich.edu
@bolasgod I’ll will give you a game at g 40.
I’ll take the allies if your interested. My email is.
garrybastow7@googlemail.com
@bolasgod I’m up for a game. Maybe just play by forum? You will receive an email with a link to the savegame anyway. It’s faster that way.
@makalakalane okay that’s great I’l look out for it.
@gazza I will make a thread for us where the saves will be posted. Which side do you prefer? And bid?
@bolasgod I’ll play allies no bid.
@makalakalane I’l play allies no bid if that’s okay.
@gazza garrybastow7@googlemail.com if you wanna start a game.
@makalakalane its garrybastow7@googlemail.com if you wanna start a game . ill play allies no bid if that’s okay .
@gazza no problem. I will set it up a little later today
@makalakalane yeah no problem I’ll look out for it.
@makalakalane Hvad Søren David - godt at se dig herinde. Alt vel? Du må sige til, hvis du er klar på et spil. Jeg trænger snart til et fix. Mvh. Thomas
@enigma lad os da gøre det. Sætter du et op?
@makalakalane Fedt. Jeg prøver - har ikke startet et op i forum før. Hvilken side vil du spille? Bud?
@enigma jeg byder 16 på alliancen ;)
@enigma du skal bare vælge play-by-forum og så skrive det tal ind, der står efter topic oppe i browser vinduet. Du skal selvfølgelig lige lave et forum kun til dig og mig, så vi ikke spammer alle de andre. Du opretter bare en tråd og adder mig med @. Så kigger du efter tallet oppe i browseren og så skal du huske at skrive begge vores emails ind i toppen når du laver spillet. Cc’e daviddyhr1982@gmail.com
@makalakalane Altså play by forum og så New topic?
@enigma nej du kan bare lave new topic inde i Play Boardgames. Men i princippet er det ligegyldigt hvor du laver det. Der er sikkert bare en administrator der bliver lidt irriteret hvis det bliver lavet i det forkerte forum :D
@makalakalane Det giver sgu ingen mening for mig. Har prøvet at oprette et topic: 36575.
Men hvor skriver jeg de oplysninger du nævner? Du må lige tage det skridt for skridt.
du går ind i dit topic og skriver @makalakalane - så kan jeg nemt finde det.
du åbner triple-a og vælger Play By Forum
Du skriver følgende…:
Dice Server Options:
To: daviddyhr1982@gmail.com
Cc: (din egen email)
PLay By Forum
Forums: axisandallies.org…
Topic-Id: 36575
Forum username: (dit brugernavn her på siden)
Forum password: (dit password her på siden)
Sæt hak i Attack save game to summary.
Så kan du det til fremtiden :)