I’m looking to join a league or just play one on one with anyone who has the full board game version of axis and allies 50 anniversary edition…or flexible and will buy different version as well
Looking for a G40 game, play by email
-
Hello, I am interested in a friendly G40 game play by email. I am a beginning/intermediate level player. My email is black1hj@cmich.edu
-
@bolasgod I’ll will give you a game at g 40.
I’ll take the allies if your interested. My email is.
garrybastow7@googlemail.com -
@bolasgod I’m up for a game. Maybe just play by forum? You will receive an email with a link to the savegame anyway. It’s faster that way.
-
@makalakalane okay that’s great I’l look out for it.
-
@gazza I will make a thread for us where the saves will be posted. Which side do you prefer? And bid?
-
@bolasgod I’ll play allies no bid.
-
@makalakalane I’l play allies no bid if that’s okay.
-
@gazza garrybastow7@googlemail.com if you wanna start a game.
-
@makalakalane its garrybastow7@googlemail.com if you wanna start a game . ill play allies no bid if that’s okay .
-
@gazza no problem. I will set it up a little later today
-
@makalakalane yeah no problem I’ll look out for it.
-
@makalakalane Hvad Søren David - godt at se dig herinde. Alt vel? Du må sige til, hvis du er klar på et spil. Jeg trænger snart til et fix. Mvh. Thomas
-
@enigma lad os da gøre det. Sætter du et op?
-
@makalakalane Fedt. Jeg prøver - har ikke startet et op i forum før. Hvilken side vil du spille? Bud?
-
@enigma jeg byder 16 på alliancen ;)
-
@enigma du skal bare vælge play-by-forum og så skrive det tal ind, der står efter topic oppe i browser vinduet. Du skal selvfølgelig lige lave et forum kun til dig og mig, så vi ikke spammer alle de andre. Du opretter bare en tråd og adder mig med @. Så kigger du efter tallet oppe i browseren og så skal du huske at skrive begge vores emails ind i toppen når du laver spillet. Cc’e daviddyhr1982@gmail.com
-
@makalakalane Altså play by forum og så New topic?
-
@enigma nej du kan bare lave new topic inde i Play Boardgames. Men i princippet er det ligegyldigt hvor du laver det. Der er sikkert bare en administrator der bliver lidt irriteret hvis det bliver lavet i det forkerte forum :D
-
@makalakalane Det giver sgu ingen mening for mig. Har prøvet at oprette et topic: 36575.
Men hvor skriver jeg de oplysninger du nævner? Du må lige tage det skridt for skridt. -
-
du går ind i dit topic og skriver @makalakalane - så kan jeg nemt finde det.
-
du åbner triple-a og vælger Play By Forum
-
Du skriver følgende…:
Dice Server Options:
To: daviddyhr1982@gmail.com
Cc: (din egen email)PLay By Forum
Forums: axisandallies.org…
Topic-Id: 36575
Forum username: (dit brugernavn her på siden)
Forum password: (dit password her på siden)Sæt hak i Attack save game to summary.
Så kan du det til fremtiden :)
-