Topic closed in favour of
https://www.axisandallies.org/forums/topic/37524/scandinavian-axis-allies-wiking-con in the Event category.
Gezocht Axis and Allies spelers
-
We have 2 members from the Netherlands - they are both represented at this forum: Cornelis Post and beserker.
They would most likely play with any of you. You should contact them asap.
Both members have been in Denmark twice to play Global 1940 Face to Face with us.
We’re coming to the Netherlands to set up a major Axis & Allies Wiking-Con Event in 2023 - to show and play the Axis & Allies Global 1940 House Rules Expansion.
This event will be announced later.
-
Hier Cornelis Post omgeving urk, Flevoland.
Ik en mijn kameraad zijn ook opzoek naar spelers die global 1940 second edition spelen.Tevens is de captains house rules een serieuze en hele goede upgrade voor de spelers. Deze upgrade is simpel te verwezenlijken, en maakt het spel weer een stuk realistischer.
https://www.axisandallies.org/forums/topic/37535/the-captain-s-global-1940-house-rules-collection
-
@cornwallis Ik woon in Spijkenisse zuid Holland.
-
@klaaslolkema hoe ver van Antwerpen schat je?
-
@cornwallis 1,5 uur naar Antwerpen 2 uur naar Urk met de auto.
-
Isselburg net onder Doetinchem.
-
@roel Dat is helemaal ver rijden ;) dacht dat er een WhatsApp groep was om te kijken wie er een beetje bij elkaar in de buurt wonen.
-
@klaaslolkema naaaah net zo ver als vanuit Urk naar Antwerpen plus hier is het rustiger op de snelweg ;-)
-
@roel Helaas woon ik in Spijkenisse een stukje verder rijden.
-
@cornelis-post
Hi Cornelis,
Ik heb je prive-berichtje gestuurd, wellicht heb je hem al gelezen? -
Hi all,
Is er nog een groep(-je) spelers actief?
Zelf woon ik in Den Haag en wil wel weer eens A&A spelen.
Ik las in deze thread ook dat er een event georganiseerd zou worden, is dat correct?
Ik hoor graag of iemand kan, etc.
Thanks, Martijn -
Hi Martijn,
Ja, er is gelukkig inderdaad een groep fanatieke A&A’ers in Nederland actief, die regelmatig (elke 3-6 maanden) bij elkaar komt ergens (vorige maand nog in Boxtel, soms in het midden van NL), en daarnaast ook op TripleA soms afspreekt.
PM me en je kan worden toegevoegd tot de Whatsapp groep.
Cheers, Enno
-
Ik woon in Delft en sluit me graag aan bij volgende potten op 1-2 uur reizen
0636335317
-
@majorwoody
Hi Tjeerd, volgens mij heb ik jouw reply eerder gemist, sorry daarvoor.Als je ook by de whatsapp groep wilt, pm me even jouw tel nummer.
We proberen elke 3 maanden of zo ergens in Nederland te ontmoeten.
-
@enno hi Enno, beetje late reactie van mijn kant, excuus. Graag wil ik wel bij de groep. Weet niet of het altijd mogelijk is, maar wie weet.
Even een check of dit een pm is ook.
Groet, Martijn -
Kijk aan Enno, hier rekruteer jij nieuwe spelers voor onze A&A app!:+1:
-
Nickname zegt je misschien niets, maar je kent mij als Wim.
-
@goekawar inderdaad, jij hebt het er altijd over dat er meer kanonsvlees nodig is! :-)
-
@enno :+1: :+1:
-
I live in Leuven, near brussels. I’ve been playing online a bit lately and that got me missing sitting around a table with beer and humans. I have a friend in Halle that likes to play too.