@dawgoneit your edit is ok…use my second post…I made a ncm edit
Axis and Allies drengenes fog of war spil
-
TripleA Manual Gamesave Post: Germans round 1
TripleA Manual Gamesave Post for game: World War II Global 1940 2nd Edition, version: 4.0
Game History
Round: 1 Purchase Units - Germans
Combat Hit Differential Summary :
-
Så mangler vi kun et allieret bud (sendt til mig) som jeg plotter ind hvis de er synlige for axis.
-
Venter lige på david. Vi har gang i at blive enige om bid og hvem der spiller hvad
-
@Bjergmose Avatar Style???
-
Med blå snabler og en snas mere intimt end gennemsnits-axisspilleren
-
David og jeg er som siamesiske allierede tvillinger😋
-
![alt text]( image url) IMG_3971.png
-
Beklager drenge - var på familie besøg og er lige kommet tilbage til Næstved. Håber ik mormor ligger for døden imorgen med Corona.
-
Så er de allierede endelig ved at have konstitueret sig;)
Vi er blevet enige om at:
Jeg spiller uk/us/china
David spiller rus/anzac/frVores bid går til den klassiske fighter i skotland og en destroyer i middelhavet
-
Hvilken del af Fog of war er det I ikke forstod…buddet var jo hidden
-
I bør skrive en besked til mig med hvor der er 5 anti-spionage fordelt ved kampstart.
Hvis I ikke ændrer bud (i det skjulte) :-) kan Tysken sætte igang. -
HAHAHAHAHA… Sorry den er på min kappe. Tænker at vi fastholder vores bid. Du får en seperat besked med spionage…:zipper_mouth_face:
-
Hvis jeg forsår reglerne korrekt, skal vi tage stilling til 5ipc anti spionage for HVER af de allierede magter (undtagen kina) inden vi sætter igang?
-
@Maxiheimer yup. bare et eller flere felter i gerne vil have hemmeligt.
-
@Bjergmose I kan også gemme dem
-
England og usa gemmer deres. David må svare for sine magter
-
TripleA Manual Gamesave Post for game: World War II Global 1940 2nd Edition, version: 4.0
Game History
Round: 1 Purchase Units - Germans Turning on Edit Mode EDIT: Adding units owned by British to Scotland: 1 fighter EDIT: Adding units owned by British to 98 Sea Zone: 1 destroyer EDIT: Turning off Edit Mode
-
Så er alt klar til Tysken. Husk at sende indkøb til mig. Og ikke poste maps herinde.
De sendes til min mail og så renser jeg dem og sender dem til modsatte side. -
Game History
Round: 1 Purchase Units - Germans Turning on Edit Mode EDIT: Adding units owned by British to Scotland: 1 fighter EDIT: Adding units owned by British to 98 Sea Zone: 1 destroyer EDIT: Turning off Edit Mode Germans buy 1 carrier; Remaining resources: 14 PUs; Combat Move - Germans 1 submarine moved from 118 Sea Zone to 111 Sea Zone 1 submarine moved from 124 Sea Zone to 111 Sea Zone 1 submarine moved from 108 Sea Zone to 110 Sea Zone 1 submarine moved from 103 Sea Zone to 110 Sea Zone 1 battleship moved from 113 Sea Zone to 111 Sea Zone 1 fighter moved from Norway to 111 Sea Zone 1 tactical_bomber moved from Germany to 111 Sea Zone 1 bomber moved from Germany to 111 Sea Zone 3 tactical_bombers moved from Western Germany to 110 Sea Zone 2 fighters moved from Western Germany to 110 Sea Zone 1 fighter moved from Holland Belgium to 110 Sea Zone 1 bomber moved from Germany to 110 Sea Zone 1 artillery, 3 infantry and 4 mech_infantrys moved from Western Germany to France 3 armour moved from Greater Southern Germany to France 1 tactical_bomber moved from Poland to France 1 fighter moved from Slovakia Hungary to Yugoslavia 2 artilleries and 6 infantry moved from Greater Southern Germany to Yugoslavia 1 armour moved from Slovakia Hungary to Yugoslavia 1 armour moved from Romania to Yugoslavia 1 armour moved from Poland to Yugoslavia 2 infantry moved from Slovakia Hungary to Yugoslavia 1 infantry moved from Romania to Yugoslavia 3 armour moved from Holland Belgium to France 4 infantry moved from Holland Belgium to France 2 artilleries moved from Holland Belgium to France 1 submarine moved from 117 Sea Zone to 106 Sea Zone Combat - Germans
-
@Toyls Scramble?