@dawgoneit your edit is okâŠuse my second postâŠI made a ncm edit
Axis and Allies drengenes fog of war spil
-
@Maxiheimer said in Axis and Allies drengenes fog of war spil:
Skal vi ikke afgive vores bud âhemmeligtâ sĂ„ de andre ikke ved hvad der er budt? Jeg tĂŠnker en chatbesked til GM
Jeg har sendt en mail allerede til GM⊠đ
-
@scousemart Modtaget
-
Hey,
Hope itâs ok Iâm writing in English (well, you know where Iâm from⊠:grinning: ) and it is a bit off topic but this FOW variation of A&A had me thinking about a game I came across a while ago. I havenât purchased it as I was short of cash at the time and also, I wasnât sure who I knew, who would be interested in playing.Short description, itâs a FOW style strategy board game in an area Iâm really interested in, namely the Pacific theatre. Rather than bore you with the details, check out the link below.
On topic, Iâm looking forward to playing A&A FOW. See you on the battlefield. :game_die:
-
SĂ„ mangler der kun bud fra Jeppemusen đ
-
Da jeg havde rulet fra starten at Jeppe og Raimo ikke skal vÊre pÄ samme hold. Feje hold samt det faktum at de skal ligge i ske Avatar-style for at tage selv den mindste beslutning er holdene som fÞlgende:
Raimo og David spiller allieret med et bud pÄ 18.
Jeppe og Martin er axis.Send, nÄr i har fordelt nationer, hvor I Þnsker counter-spionage (5 stks) fra start. Minus Kina.
-
Hvordan plejer man at dele sig nÄr man er 2 om allies?
-
@Maxiheimer godt spÞrgsmÄl. for at speede op us/uk/china. og sÄ rus/anzac/fr.
men det er vel op til jer. -
Testing Forum poster
Test summary from TripleA, engine version: 1.9, time: 17:15:23
Savegame -
TripleA Manual Gamesave Post: Germans round 1
TripleA Manual Gamesave Post for game: World War II Global 1940 2nd Edition, version: 4.0
Game History
Round: 1 Purchase Units - Germans
Combat Hit Differential Summary :
-
SĂ„ mangler vi kun et allieret bud (sendt til mig) som jeg plotter ind hvis de er synlige for axis.
-
Venter lige pÄ david. Vi har gang i at blive enige om bid og hvem der spiller hvad
-
@Bjergmose Avatar Style???
-
Med blÄ snabler og en snas mere intimt end gennemsnits-axisspilleren
-
David og jeg er som siamesiske allierede tvillingerđ
-
![alt text]( image url) IMG_3971.png
-
Beklager drenge - var pÄ familie besÞg og er lige kommet tilbage til NÊstved. HÄber ik mormor ligger for dÞden imorgen med Corona.
-
SĂ„ er de allierede endelig ved at have konstitueret sig;)
Vi er blevet enige om at:
Jeg spiller uk/us/china
David spiller rus/anzac/frVores bid gÄr til den klassiske fighter i skotland og en destroyer i middelhavet
-
Hvilken del af Fog of war er det I ikke forstodâŠbuddet var jo hidden
-
I bĂžr skrive en besked til mig med hvor der er 5 anti-spionage fordelt ved kampstart.
Hvis I ikke ĂŠndrer bud (i det skjulte) :-) kan Tysken sĂŠtte igang. -
HAHAHAHAHA⊠Sorry den er pĂ„ min kappe. TĂŠnker at vi fastholder vores bid. Du fĂ„r en seperat besked med spionageâŠ:zipper_mouth_face: